eternalmakeuup1

26 Kasım 2014 Çarşamba

OLMAZSA OLMAZLARIM

HERKESE MERHABA


Bugünkü yazımda en sevdiğim ve kullanmaktan asla vazgeçemeyeceğim hatta ıssız bir adaya düşsem yanıma alacağım üç üründen bahsetmek istiyorum.

Bunlardan ilki kaş kalemim. uzun zamandır Flormar'ın kaş kalemini kullanıyordum ta ki Rimmel kaş rimeli ülkemize gelene kadar,son bir aydır onu kullanıyorum ve inanılmaz memnunum.
İkincisi Cindy Lou aydınlatıcı tabii ben allık olarak kullanmayı tercih ediyorum,yüzümdeki o sağlıklı görüntüye bayılıyorum.
Üçüncüsü Blistex lip balmım. Ben onun kadar sağlıklı nemlendiren,bakım yapan,renk veren bir ürün daha görmedim.

Benim olmazsa olmazlarım bunlar,ya sizin??



SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

1 yorum:

  1. Bloğunuz hayırlı olsun. Bloğuma bekliyorum ben de sevgiler. :)

    YanıtlaSil